Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere gereğince konstrüksiyonlmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun şehir analizleri ciğerin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izleme kimliğini sitenize koymak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, iş, gelir ve bağ alanları üzere değalışverişkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların alışverişletmeniz ciğerin farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, normal maliyette tasni zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş sahiden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde görev vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değalışverişti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle yan yana çıktı “ne istersem onu kırmızıırım” devri mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz yer koca rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Olgun ve bildirişim teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına değinme iş vetirelerini değalışveriştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk meyanştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma kovuşturulma fail yıllarda genel ağ şehir çkırmızıışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa fail web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tutulmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir hüviyet başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir sayfa elan var, o da şu: Web tasarım ve yazılım çkırmızıışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda yapılan mevduatın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı şeşnda mebdelayıp şirketin tam mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin çağ içre üst dümen tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da başka bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi kanatınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine rabıtalı. Kısaca yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, nihayetinde mergup özetları vermemektedir.